MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 1 oktober 2011

Saturday!

Tjolahopp!!!

Åter igen en underbart härlig solig dag..
Känns som om sommaren har kommit på nytt...
Nä jag veeeeeeeet!!!
Men njuta som om det vore det..Har jag gjort iallafall.
Dagen har förståss gått i det gamla vanliga...
..alla sakerna ni vet som man bara borde,måste göra!
Ut med min älskade kökssoffa(grååååååååååååter).
Men det var ett beslut jag fick ta då vi bestämmt oss för att ytan i köket måste utnyttjas till MAX!
Jag har ju soffan kvar..,så....
Å skulle vi få in soffan i förrådet,gav det med sig en massa rens där inne..
Hittade kläder till Emina som hon nu vuxit i  =D:
Böt sommar mot höst / vinter skor.
Iväg till stan med sonen en sväng..
Hem å tvätta lådor till köpmanna disken =).
Å nu sitter jag här en stund.
Gubben lagar middagen idag..
=D!!!

En bit på vägen ...


Dåliga bilder,,men bara så ni får en liten hint...
Hyllor ska upp..
Hörnet på övre bilden mellan skåp å köpmannadisk ska igen..
Och diskan ska byggas in på plats och naturlitvis bli VIT!
Men nu till ett litet krux..
När möbeln stått i garaget så har den slagit sig en del =(..
Så lådorna måste torka till sig innan vi kan fixa slutet på det hela ..=)
Men men...ack den som ger sig..
å TID ..det har vi ju enormt mycket med...HMPFR...= NOT!

Men det blir nog bra..i slutändan...
Nu ska det bli softa av resten av kvällen...
har redan parkerat mig i mjukisbyxorna ;))

Kram på er ALLA..
ANNA



Inga kommentarer: