MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 24 oktober 2011

Iskallt!!!

Moss!!!
Ska försöka BLOGGA mig varm,hahah.
Skriva så fingrarna glöder,BOKSTAVLIGEN talat! ;)!

Nä ,lite kaffe kanske ?
Provade med soppa till lunch oxå...
men ICKE!
Frussen ,ensam,ynklig...Hahaha

Helgen var en mysig helg!
Tankade massor av kärlek med alla mina ÄLSKLINGAR!
Sådana dagar behövs.
Vi gjorde som vanligt en del "MÅSTEN",
men vi lyckades göra dom i ett behagligt tempo,
så vi han umgås och mysa oxå!!
Underbart!

Mitt ÄLSKADE "mormorskåp"( Min GAMMELmormors gamla skåp)
har fått flyttat ut i matrummet igen =).
Det syns bättre där inne,,och kommer mera till sin rätt där =).



Den här veckan kommer ju som sagt bli en mycket avgörande vecka för mig!
Jag LOVAR att ni kommer att få veta HUR det går...
HUR det än går,såklart!

Och mitt andra lilla projekt jag sysslar med...går JÄTTE bra =)!!!

Ha nu en fortsatt skön Måndag!
Å ännu en gång  TACK,
för att ni tror på mig,
och håller era tummar och tår för
lilla mig!!!!!

Puss&Kram

ANNA


2 kommentarer:

freddesvitahem sa...

Härligt att din helg varit mysig.
Fast du gör mig nyfiken och säkert inte bara jag som är det.
Spännande & få se.
Många kramar
Fredde

Hemmavid sa...

Hejsan goa du!

Hoppas att du har fått upp värmen nu.. Vintern är på väg.. burr, burr...

Spännande att höra om hur det går för dig.. väntar...

Kramen Jenny ♥