MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 15 oktober 2011

Sunny saturday!!!

Hej hej!

Idag strålar solen igen!
Helt otroligt vackert..
Vilken höst!
So far ,so good!

Min lilla Jesus har fått flyttat in i den gamla klockan nu!
Han gör sig fint därinne ;).

Idag har jag besökt ANTIK och SAMLARMÄSSAN
i Falun.
Oj så mycket vackert och fint det finns där.
En hel del historia medföljer ju dessutom många utav föremålen.
Träffade på en herre där ,som berättade fina historier långt bort ifrån 1800 talet.
Me Like!
Man lär sig nått nytt varje dag!
Det jag unnade mig var ett jättefint gammalt lakan med monogram !

Nu har vi varit hem en vända för en kopp kaffe..
..Så nu ska vi vidare till Säter och hämta GRATIS fynd från BLOCKET!

Ha en fortsatt skön lördag ...

Kram
ANNA

3 kommentarer:

zockervadd sa...

Och jag visste inte ens att det var antik o samlarmässa här;-) haha...

Håller med... jesus passade fint i din fina klocka:-D

Bamsekram på dig sötis <3

Amanda sa...

Nu så finns de bilder på mina simpla möbler som fått sig lite ny färg ;)

Hoppas du haft en mysig lördag <3

Kram Amanda

Anette sa...

Halloj vännen
Åhh va synd att jag inte leta upp ditt nummer hi hi vi hade säkert kunnat fika länge länge ;) tänkte faktiskt på dej när vi for ner hi hi
Åhh den bilen har jag sett hi hi ja nog kommer den synas i vinter,men du va ju utanför ICA om du hämta bilen där ju ;)
Men nån gång får vi nog ta en dait hi hi hade varit kul.
Va fint de blev med jesus i klockan.
Ha en skön slapp söndag nu gumman .
Kramar Anette