MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 31 oktober 2011

Oj oj oooooooooooooj!!!!

VARNING!!!

Shit...Hon VARNADE oss...
"FRÖKEN " Lena VARNADE oss..
Det är en SKIT tuff utbildning..
Att både arbeta och plugga samtidigt!
40 timmars veckor..."sorry" men ni kommer knappt hinna att andas!
DET var orden hon gav oss...
SHIT!!!


Men jag ska göra det,jag ska klara det!
ACK den som ger sig,har jag hört och erfarit!
En enormt stor chans,så ta vara på den...sa hon oxå!
Och det är PRECIS vad jag ska göra=)!!
I`ll do my BEST!!!
Läxa redan i dag!!
I morgon DATAKUNSKAP!!!
*gulp*

På torsdag ska jag besöka min "tilldelade" arbetsplats..
,,vilken jag hoppas få reda på i morgon.
Vi fick inte välja butik..och hon trodde hon skulle
LOTTA om platserna...Hmm..undrar ja...
SPÄNNANDE...
Hoppas det kommer att kännas bra bara!
Lite nervös känner jag mig allt!

Huvudet dunkar nu efter all info och nya intryck..
Men i morrn e en annan dag =)...
Nu låter kanske allt det här negativt..
Men jag känner mig GLAD!!!
Det ska bli en spännande utmaning..
och hoppas bara att jag står PALL =)!!!

Nu ska jag läsa läxa som en duktig elev!
Sen är det redan dax att hämta hem mina små hjärtan!

Den här dagen gick FORT!

Puss alla mina godingar !
och TACK för alla goa hälsningar!!

Kram
ANNA


2 kommentarer:

Carro sa...

Du verkar ha en riktigt bra inställning - därmed kommer du självklart att fixa allt det du tar dig för åxå :=)

You go Girl!

jessikan sa...

Så himla spännande. Hoppas du har tur med butiken du hamnar i.

du klarar detta galant. Jag pluggade ju oxå som äldre och visst har man tappat mycke studieteknik men liverfarenheten i bagaget är ännu bättre. Kram J