MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 12 oktober 2011

Delar lite till....

Gokväll i stugorna!

Dagen har mest inneburit vila..
Hade tänkt mig såå mycket mera,men orken e bara som bortblåst.
Kommer nog igen om nån dag eller två,hmm

Efter den fina soluppgången i morse,
så ville jag bara bjuda på ännu något vackert.
Och detta har jag precis utanför mina fönster =).
UNDERBART!

Här var kl ca 18
Och den här tog jag nu..kl 19.
Ja så här svart har vi det nu,utanför oss.
Vi här på landet ;).

Inte ens gatubelysning utanför...
Det låter som om vi bor i skogen...
Men det gör vi faktiskt INTE!!!


Nu ska jag ta mig en varm dusch..
Sen blir det slapp i tv soffan med Arga snickarn Anders..
Och sedan blir det den konstiga fortsättningen på den konstiga
svensk/danska Tv serien BRON....
Ja ni vet ju hur det är..
..Har man börjat se nått,,,så fastnar man lätt..
HUUUUUUUUUUR konstigt det än är!!!

Go kväll alla <3!
I morgon ska jag göra en STOR  sak i mitt liv!!!
Hoppas turen är på min sida!
NÅN gång ska det väl vara min tur oxå ;)))!!

Kram
ANNA

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja en vacker dag var vad vi fick, sol och härligt hög höstluft. Krya på dig, och lycka till imorgon vad det nu än är du ska göra. Varma kramar Syster Yster

Hemmavid sa...

Hejsan!

Visst är det konstigt att man ibland fastnar framför TV program som man egentligen inte är intresserad av??

Jag är lite sur att jag missade Arga Snickaren idag. Hade totalt glömt bort det - och nu är kl snart 19.40 så det är väl ingen idé att börja kolla nu... Tycker att han är rätt så charmig, den gode Anders ;0)

Vad är det för spännande som händer imorgon, tro??
Lycka till i alla fall. Håller tummar och tår..

Kramen Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Så vacker utsikt ni har!! Ja du, där var det allt lite skillnad, dag och natt;)
Mår du lite bättre nu?

Kramar Susanne

Hammarsbacken sa...

Ja, det blir mörkt tidigt nu. Fast det blir ju desto mysigare inne när man får tända lite ljus. Hoppas du har kryat på dig. Jag tycker var och varannan människa är sjuk nu. Men det är väl den tiden. Själv har jag klarat mig än så länge, peppar peppar. Vad är det du ska göra idag?? Du måste berätta, jag är sååå nyfiken. Hoppas det går bra i alla fall. Kram Sonja.

Det vita dårhuset sa...

Vacker utsikt och urläcker bil *fniss* Inge rosa alls :))

Ha en riktigt bra dag!
Kram Erika