MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 30 oktober 2011

Gött gött göööööööööööött...

....Att leva!!!

Gu va allt känns så skönt nu..
..jag mår verkligen bra!!
TRISSLOTTEN gav NIT...
..men va gör väl det?!!
Har iallafall vunnit HÖGVINST!!!
I morgon bitti är det dags!

Jag ska till SKOLAN!!!!
Jo gammal e jag,fast kanske inte riktigt såhär gammal då,
men jag kommer nog höra till den äldre delen=)..
Skit e samma..det ska bli såå skoj!
LADDAD!!!

Blir inte mera än såhär nu..
Lär lämna över datorn till
"bättre behövande"

Återkommer i morrn och skvallrar om min
1:a dag,som skolelev!!!
*gulp*

Puss & Kram
ANNA

4 kommentarer:

Anonym sa...

STORT Lycka till imorgon sys.. Kram Syster Yster!

Hemmavid sa...

Men så kul att får börja i skolan!

Hoppas att du får en kanonbra första skoldag - väntar med spänning att få läsa om hur det har gått!

Kramen Jenny

zockervadd sa...

Det kommer gå kamnonbra... Du är lixom gjord för det där. I KNOW IT!

Kraaaaam och lycka till <3

Amanda sa...

Lycka till med första dagen! :)

Kram Amanda