MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 25 oktober 2011

Högsta vinsten!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jag ska köpa mig en triss lott idag!!!

JAG blev ANTAGEN!!!!
Vilken total jävla LYCKA!!!
Jag av 6 st som från början var 20 st.
Har inte FATTAT riktigt tror jag,
ska landa i det här nu..
Bara suga i mig!
Ska köpa en TRISSLOTT oxå,,,som jag lovade er!
Vinner jag inte på DEN,,
så har jag iallafall vunnit
>HÖGSTA VINSTEN<

YIHAAAAAAAAAAAA!!!

Fan ja ska börja i skolan igen =)!
På MÅNDAG redan börjar jag.
Blir tydligen 3 dagar ute i BUTIK,
och 2 dagar TEORI på skolan!
TUFFT kanske,
men URKUL.
Undrar vilken butik man hamnar på då ?!!!
Spännande värre =).

Nä nu ska jag som sagt bara ta å landa i det här...
Vi ses senare !
Å TACK ALLA ni som höll!!!
DET HJÄLPTE!!!!
=D!!
Puss å Kram på er!!!

E en MALLGRODA ja!!!

ANNA

5 kommentarer:

Amanda sa...

Ett stort grattis och lycka till! :):) Det här fixar du!

Ska bli spännande att få höra hur det går för dig med utbildningen sen!

Kram och grattis igen ;) / Amanda

Gela sa...

Jätte stooort grattis!!! Kram Gela

zockervadd sa...

Grattis vännen:-)
Jag är sååååglad för din skull.Det kommer bli toppen <3

Kraaaam

Anonym sa...

STOOORT GRATTIS!!!!
Kramar från Syster Yster med familj som hurrar!

Anette sa...

Halloj vännen
Stort grattis till dej hi hi va himlans roligt:)
Ha de så bäst o ladda för skolan nu.
Kramar Anette