MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 20 oktober 2011

Shit!!!

Hej...
:. Ja det kan väl i ofs låta värre än det KANSKE är...?!!
Jag var iväg på informationen om Utbildningen.
Det är det tuffaste utbildningen komvux nånsin erbjudit,berättade dom.
Spännande tycker jag...meeeeeeeeeen...
...6 st blir antagna,och vi var 20 som sökte...
SÅ HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...
Alltså...fan...
OM jag kommer in..,ska jag köpa en trisslott samma dag.
Det kan jag lova er..
I börja på veckan skulle vi som blir säkrade en plats få veta..
..får man en reservplats,,får man veta det senast fredagen nästa vecka.
ALLTSÅ vilken mardrömmsvecka det här bliiiiir..
Jag vill sååååååå HJÄRTANS GÄRNA!
Bara att vänta ..
.. den som lever får se!
Ett trevligt avbrott i vardagen i väntan på det rätta beskedet,
så kommer älskade mor å far på besök i morgon..
Har längtat så efter dom..Ska bli mysigt att ha dom här!
Tjejerna är ju som bekant lediga i morrn(e ju fredag IGEN)
Galet vad timmar ,dagar,veckor,månader går,,,

Men jag hänger meeeeeee ;)..

Kram till er alla...och tack för att ni hoppas med mig!!

ANNA


4 kommentarer:

Anonym sa...

HOPPAS!!!! Kram Syster Yster

zockervadd sa...

Åh håller alla tummarna igen nu då... Hoppas, hoppas... men annars är det kanske inte meningen. Man får försöka tänka så;-)
Ja fy sjutton vad trött jag varit idag. Har egentligen tusen grejer att göra inför Jimmys fest, men jag får helt enkelt jobba dubbelt så hårt i morgon!

Bamsekraaaam på dig min fina vän. Saknar dig o hoppas vi kan ses snart <3

Hemmavid sa...

Hallojsan!

ÅÅÅÅÅ, så spännande att vänta¨på besked om utbildningen.. Håller verkligen tummarna för att du kommer med!

Ha en mysig helg!
Kramen Jenny

Amanda sa...

Håller tummarna för att du kommer in på utbildningen!! :)

Kram Amanda