MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 9 oktober 2011

Kung BORE och 2000 ......

KRAX!!!!

Ja nu så fick jag feber oxå.....DAMN...
Har jag varken tid eller lust med...
Blir att ta det lugnt med en bok i soffan idag.
Kung bore har ju oxå kommit på besök...
..så det gör inget att jag bara ligger inne å e OFF idag..(på det viset).
Ja han kom tack och lov inte med någon snö än då,men såväl med KYLAN!!!
(lånad från google)
Är det Kung Bores,månne?
 
Å sen mina vänner....
 
Jag har passerat 2000 besökare,med min "nya" BLOGG!!

En ny utlottning på gång strax då,,kanske ;)..
Håll utkik!

Oj ja glömde,,måste ju skjutsa Äldsta grabben Ludwig till bussen idag oxå..Han ska ner till STHLM och JOBBA i tre veckor ca..*snyft*..
Han e stor nu grabben..Bara att inse det ,
men konstigt att han e snart 18,när jag bara e typ 23...Hmmmmm?!!

Ha nu en skön söndag,vart än ni är!!!
Kraaaaaam
en kraxig
(INTE KAXIG)
ANNA

4 kommentarer:

zockervadd sa...

Ånej... är det din tur nu...
Massor av kryapådigkramar till dig vännen!

Kraaam

Hemmavid sa...

Krya på dig, vännen!

Jag håller utkik efter din utlottnign!

Kramen Jenny

Liza sa...

Usch då...
Grattis till alla besökare!

Krya-på-dig-kram!

Liza

jessikan sa...

Hej :)

Se till att bli pigg o frisk snabbt. Kul att titta in till dej igen!

Kram J