MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 20 maj 2013

Det KOSTAR att ligga på TOPP!!
 
Åhej och hå...vilken dag!
 
Förmiddagen tillbringades på utbildningen.
Fortfarande lika intressant och läringsrikt =).
Idag kom jag ett steg närmre målet och det känns underbart.
Fick en underbar , härlig komplimang som gjorde min dag..så vad kan man säga?!
En BRA dag!
 
Men det KOSTAR att ligga på TOPP!!
 
När jag slutade för dagen på utbildningen var det bara att skynda iväg och storhandla.
(urtrist och dyrt, men måste göras)
Sedan raka spåret hem å laga smaskig lunch.
Ta telefonen,stå i 25 minuters väntan på att få prata med ett "snille" hmpfr på förnedringskassan.
(SKANDAL)
Blev nonchalant bemött , (som vanligt) , blev inte ett dugg klokare, men men..
..Den som lever får se.
 
MÅSTE ta en KAFFE paus!!!!
 
Sedan på PAPPERS arbetet.
ÖJ ÖJ ÖJ...,men också ett måste.
Många papper var det.
Både mindre roliga och JÄTTE roliga!
 
Kolla här!

 
Jag har sökt dekoratörs utbildningen på Leksands Folkhögskola igen!!
 
Så nu är det bara att hålla tummarna !!
Är alltid så oehört många som söker den, så konkorenssen är stenhård.
Men ACK den som ger sig..=D!
Jag SKA in där !!
Ger mig inte!!
NÅNGÅNG blir det MIN tur också ;)!!!
 
Nu har det äntligen blivit kväll, och jag ska försöka tagga ner.
Man känner sig alldeles speedad efter en sån här dag.
Kl är nu halv nio och jag har precis blivit klar.
Det blev en heltidsdag med ÖVERTID idag.
Jag känner det VÄL i både kropp å knopp!
 
Så nu ska jag hoppa i duschen å lugna nerverna.
Hoppa i pyjamasen, och bara vara ,tills natten kommer och tar mig!
 
Vi ses imorgon igen....alla söta!
 
Kram A
 
 
(bilder lånade från google)


Inga kommentarer: