MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 12 maj 2013

Söndag!!!

Har haft en underbar helg!
Mycket har hänt både omkring mig..och i mig!


Min älskade 5 åring Emina har lärt sig cykla helt själv.Såå mallig man kan vara ,och jag med henne.
Hon lärde sig så snabbt.Så duktig!
Man riktigt såg hur fri hon kände sig! SÖTNÖTEN min!

Jag har umgåtts med människor jag älskar <3.
Dom som får mig att må bra!
Träffade också en utav mina finaste vänner Kicki,dock bara en kort snabbis,men det gav mig energi för en lång tid framöver.
Hon är en sådan som får mig att må så gott!
Ler i hela själen!

I morgon är det en ny vecka!
Det är min vecka att ha mina älskade ungar hos mig.
Vi ska mysa och gotta oss i varandra till max. <3 <3 <3

Jag ska sitta i kurs bänken och insupa kunskap, träffa mor och far som är på genomresa från sthlm hem till mora, vi ska plocka blommor,cykla,leka i parken...U name it!
Veckan kommer att vara fullspäckad.

Jag ser fram emot varje minut,timme  och dag!

Nu börjar klockan bli sent.I alla fall för en tröttkråka som mig.
Ska jag kliva upp kl 05.45 , så e det nog dags för lopplådan nu!

Så tack för idag.
Snart på återseende.
Välkomna då igen!!!!
Sussa gott!

                                                    KRAM A!!!!


Inga kommentarer: