MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 8 maj 2013

Hej igen.!

Ja samma underbara vår/ sommar värme idag som igår.
Man vill bara supa in all värme som går nu, skulle visst bli svalare i morgon igen =(.
Typiskt då det är röd dag och många får vara lediga!

Jag har börjat en kurs som handlar om personlig inventering!
Idag var det intressant då det handlade om MOTIVERING!
Man får många flaschbacks ..och man får många funderingar.

Hur ser mitt liv ut idag?
Vart är jag om ett år?
Hur kommer omgivningen att se på mig om ett år?

Sådana här funderingar går man ju inte riktigt och funderar över vanliga dagar!
Det lixom bara rullar på?!

Men mycket som sas var intressant,och en hel del kommer jag nu att ta med mig ..fundera och reflektera över!

KANSKE blir jag lite klokare på vägen?!

Föressten...guuuuuuuuuuuuuuu va jag ska bli klok efter dessa veckor!!!!
POSITIV ska man vara =)...

Nä nu lär jag ut på balkongen och supa i mig lite sol...Har bara förmiddags sol nu i lägenheten..Så jag lär skynda mig ;)..

Katjiiiiiiiiiiing!!!

                                                       Kram A!!

Inga kommentarer: