MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 15 maj 2013

Whats up?!
 
Just nu  känner jag mig lite såhär..
 
Tankarna snurrar i mitt huvud,och jag vet inte riktigt vart jag är på väg!
 
Att jag e på väg framåt,,det vet jag.Det känner jag.
Men tankarna är miljoner,precis som möjligheterna.
 
Känns som jag går på nått slags personligt PEPP just nu.
 
Känns som miljoner dörrar öppnar sig för mig ..på olika plan.
Jag är på väg i en positivare spiral i min familje situation,
men även när det gäller arbetslivet.
 
Ser så många öppningar och möjligheter.
En riktigt skön känsla.
 
 
Eftersom det är MIN vecka att ha barnen ,så ska vi fixa lite familjemys nu i kväll.
Nybadade små tjejer ska krypa ner i soffan och bara vara och varva ner nu,inför en ny intensiv händelserik dag hos dagmamman i morgon.
Jag själv ska också mysa ner mig där...och bara vara.
Till kvällen ska grabbarna och jag se en svensk film:
MAMMAS POJKAR.
Den har fått väldigt bra kritik,så jag hoppas att få skratta lite ikväll.
Betyg kommer i morgon ;).
 
Nu ska jag tråckla på mig mysbyxorna...Krypa ner i soffan och bara VARA!!!
 
Vi ses snart igen!!!!
 
Kram A!!!
 
 


1 kommentar:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Låter som en härlig tillvaro!
Hoppas du haft ett riktigt mysigt soffhäng med barnen!

Kramen Jenny