MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 11 maj 2013

Shit happens...but Life goes on.....and on...

Tror jag har hamnat i ett tillfälle i livet då jag kan se nya vägar?!
Varför bara se det man INTE har?!
Se det du verkligen har!!!

Tycker jag varit bra på det länge,,men ju mera man tänker på det,,och tar det till sig ..så jovisst!!
Jag har massor som ingen annan har.
Saker som får MIG att må bra.
Människor som står mig närmast ,som jag får kärlek utav..Dom andra får jag lära mig att skita i.
Vissa är ju svårare en andra att få ur sitt liv.
Men så länge jag kan vara utan och inte bli påverkad ,så mår jag ju bättre.

Kursen jag går på nu ger mig en hel del också.Det känns skönt .
Man vaknar lixom upp ur nån slags halv dvala.
Får sig funderingar och visioner på en hel del.
Känns bra att jag gav detta en chans.

Nu är det bara framåt som gäller.
Ja ,jag har min ryggsäck med gammalt att bära med mig hela livet.Men ingen ska få döma mig för den ryggsäcken.
Den ska fyllas på nu.
Med positiva saker.

Jag känner mig glad.
Gladare än i går..
Gladare en för några månader sedan.
Gladare en för dom tråkiga åren jag har bakom mig.

Våren som kom gick snabbt över i sommar på nått vis.
Den nästan kom direkt.

Nu har vi en skön tid framför oss, och jag ska bara njuuuuta av den.

                                                     Kram A!!!


Inga kommentarer: