MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 17 maj 2013

Slogs ner!
 
Jag som var så positiv.
Sett ljuset i tunneln.
Varit positiv,och bara sett framåt.
 
Idag kom ett ordentligt bakslag.
Jag reser mig nog ur det också...men just nu,vette katten hur?!??
Jag fortsätter att vara positiv,men nu blev det en rejäl klump i magen.
Varför ,varför,varför..
..kan inte livet rulla på i positiv anda.
Det FINNS faktiskt saker i livet som man inte är så stor i att kunna påverka själv.
 Jag ska INTE låta mig nergrävas pg a detta,men fan...
 
Det kom som ett brev på posten.
 
Ja ja...bara att se framåt,,be till högre makter att det på nå vis ska lösa sig.
Det kom bara fruktansvärt olägligt!
 
Den här helgen kommer inte att bli så avkopplande som jag såg framför mig ,för en timme sedan.
 
Men ja änt bitter ja int!!
Så.....
UPP med hakan fröken.!!!
I morgon är en annandag,och på nå vis måste det lösa sig!
 
Det blir inte ALLTID som man tänkt sig...:(
 
Det är FREDAG =)
SOLEN skiner =)
Ska tillbringa helgen med min FAMILJ =)
 
Så varför deppa???!!!
 
Många gånger kan man trösta sig med,att man sällan är ensam om att ha motgångar.
Man kan ju ibland TRO och KÄNNA sig ensammast i världen om ett bakslag.
Men vid närmre insikt och funderingar så är det nog just tvärtom.
 
TÄNK på DET!
 
Nu ska jag försöka att lägga dett på hyllan!
I alla fall tills på måndag,för jag kan inte påverka situationen innan dess ändå!
 
Så ha nu en helt fantastisk helg vänner!
 
För det ska i alla fall jag försöka ha!
 
Kram A!!
 


Inga kommentarer: