MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 7 maj 2013

Dags att uppdatera?!

Hej igen...Tiden går fort!
Mycket har hänt!
Därav ett alldeles för långt uppehåll i bloggandet.
Det har äntligen blivit vår!
Och allt känns lättare bara av solen åter skiner på oss och ger oss värme!


Jag har hunnit separera, flyttat och nu börjar jag se en liten ljusning igen?!
Livet blir inte alltid som man tänkt sig,men man måste försöka se dom positiva sakerna i allting ,för att orka!
Ingenting är omöjligt,det tar bara olika lång tid..har jag hört.?!
Så jag kämpar på och står i.

Ibland kan ju motgångar i livet,öppna nya dörrar till framtiden.
Jag låter dörren stå på glänt,och låta den stå öppen för allt det nya positiva som vill kliva in.

Vi ses snart igen !

                                                        Kram A!!!!

Inga kommentarer: