MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 18 december 2012

Kryar...

God förmiddag!
 
Ja här går dagarna just nu åt till att snora lite,
julfixa lite,
och försöka bli piggare.
 
I lördags var vi upp till Mora iallafall.
Underbart att få åka upp till mor å far igen.
Så mysigt,mår så gott när jag är där.
Vi firade som sagt både mamma och mitt älsko Tony.
 
Gofika och god mat och paket <3.
Jobbig bilresa hem då mörkret hunnit lagt sig å MASSOR med nysnö.
Men tack o lov så gick det bra även denna gång.
 
Nu är det julens tid framför oss.
Om ni inte redan har klätt granen,,så ska ni få lite inspiration här av mig nu.
 
ÄLSKAR den här granen.
Har ägt bilden i många år nu,,men sparandet egna har inte startat ännu,
Men nångång i mitt liv,så ska jag ha samlat nog för att kunna BYGGA min EGNA!
 
YIAMMYyyyy.
Helt fullkomligt LOVELY!!!
Ska tatsa på den oxå nått år ;)
Lite frostigt vacker.
En annan variant.
Glittrande underbar.
Å den klassiska granen med det julröda.
 
Och så våran egna gran för i år =D!
 
Visst finns det många varianter!
Det är bara fantasin som sätter stop!
Så har ni inte redan klätt eran gran,,,så e det bara att sätta fart nu .
 
Men sen så finns det EN TILL FAVORIT!
Tadaaaaaaaaa!
En ohuggen skogsgran,med min älskade unge Olliwer bakom <3
Härligt kort,,tycker jag!
 
Så gran gran på er allihopa..
Vi ses snart igen =).
 
Kram ANNA!
 


2 kommentarer:

zockervadd sa...

Vilka roliga granar, er var superfin <3 Ja jag saknar dig med massor, vet du från julafton och 10 dagar e jag ledig, skulle va kul om vi kanske kunde få ihop nåt då? KRAMISAR <3

Gela sa...

Hej!! Du jag har nåt till dig på min blogg, hoppas du blir glad/Gela