MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 10 december 2012

Ännu en KALL dag har passerat!

Mörkret har lagt sig åter igen!
Vi har småpysslat en del även idag,,tjejerna och jag.
Men som många andra dagar så har jag även tillbringat mycket tid i telefonen..
Myndigheter hit,,och myndigheter dit!
Men kanske....så ordnar det sig igen..
,,,Faaaaaan va jag e driftig ;)Håll nu ALLA tummar och TÅR ni har...så ska jag avslöja det den dagen det står klart ;)


Idag kom dom tillbaka...mina älskade rådjur!!
 
 
 2 st var dom idag..Dom e så otroligt fina ...vilka underbara ansikten dom har.
Stora bruna ögon <3.Och den vita rumpan ;).
Jag ÄLSKAR dom,men vet att många inte ALLS vill ha dom på sin gård.
Men mina lökar och växter har dom hittils låtit bli...så hos mig får dom gärna vara =D!
PRECIS sådär perfekt utanför köksfönstret mitt =).

Igår pysslade vi som sagt vidare med våran "barnens "julby!

Nu är den klar ..men man vet aldrig om det dyker upp något mera vartefter..små tomtar och troll kanske ?
Men visst kan barn...Hela familjen inklusive hobbe i pepparkaksform..å såklart så e ju Luddes bil med oxå ;).
Diseldoris Emina bestämmde såklart DET! ;).
Ett litet utedass och en julgran oxå.
Mera detaljerade bilder kan komma senare !

Vi gjorde knäck!
Bakade lite till!
Gjorde marsipan godisar..Kulor med choklad på..Grisar ,,rosa kulor och gröna kulor!

Å sen har vi gjort flera ISPRISMOR!

Ska ta kort på dom i morgon när vi hängt ut dom fina i granen där ute på gården!
Hoppas det blir så fint som vi tänkt oss.

Nu ska jag laga lite middag.
Hä blir julkorv med hemmagjort pot och morots mos idag.
MUMMAAAAAAAAAA!!

Vi ses!

                                                              Kram ANNA!

 



Inga kommentarer: