MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 23 maj 2013

Dressed for succses!!!
 
Äldsta grabben min tar STUDENTEN i år.
Kan inte fatta att åren har gått så fort.
Men nu har han kämpat färdigt med allt vad skola och läxor heter.
Nu ska han ut i arbetslivet och slita,
men äntligen få tjäna sina egna pengar!
Vilken LYCKA!!!
 
 
Han som är av det andra könet (skrattar för mig själv),
har INTE haft så bråttom med att inhandla fina kläder till den STORA dagen!
Men jag tvingade honom idag,och OJ va fin han blev!
 
Här har ni outfiten!
 
Bilden är lånad av google,
så ta bort den gröna slipsen,och dom bruna skorna.
Han köpte sig en jättefin vit skjorta med svarta knappar på.
Han kommer att bli sååååååååååå fin!
Min lilla Ludwig ;).
 
Känns skönt att nästan vara klara med outfiten i alla fall.
(fattas skor ännu).
Det är mycket som ska planeras och ordnas inför en
STUDENT!
Presenter,MAT ,DRYCK!
Ute? Inne?
Sittplatser,sovplatser?!
 
Har sagt det förut och jag säger igen..
..det KOSTAR att ligga på TOPP,,;)
 
Nu ska jag landa efter en hektiskt dag.
Bara vara en stund innan natten kommer och tar mig!
 
Syns igen!
Gokväll!
 
Kram A!!!
 


Inga kommentarer: