MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 22 maj 2013

Taggad!!
 
Idag har jag suttit på ytterligare en otroligt intressant föreläsning.
Det är så intressant och underbart att sitta och lyssna på människor som berättar om sina egna liv.
Man lär sig otroligt mycket.
Lättare att se saker och ting med ett annat öga.
 
JAG VÄXER i mig själv!
En otroligt häftig känsla.
 
Han heter Lalle Trygg.
Han har efter sin egna resa genom livet,skrivit ett antal böcker,
reser runt och föreläser mm.
Han kallar sig själv:
Den leende krigaren!
Jag måste efter detta möte försöka hitta på hans böcker.
Måste förkovra mig ,lite till ;).
 
Ja jag kan inte ångra den här utbildningen/kursen.
Den ger mig personligen MASSOR!
 
Jag blir trött i knopp och kropp,för jag kör igång en massa prosseser inom mig själv.
Men det kan aldrig vara farligt at röra om i grytan.
Visst kan det kännas jobbigt ibland,,men mest skönt!
Jag ser på ett annatvis på många saker nu,än jag gjorde tidigare.
 
Jag känner mig TRÖTT,men LYCKLIG!!
 
Tack för nu!
Vi ses snart igen!
 
Kram A!!
 


Inga kommentarer: