MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 13 maj 2013

Det går bra nu!

Ännu en givande dag.
Jag har lärt mig lite till =).
Roligt med kunskap och klokhet.

 
Fick idag träffa mammsen och pappsen! Gjorde gott i <3.
En snabbvisit är bättre än ingenting.
Vi fick KRAMAS och pratas och fika =).

Senare var jag ut med barnen och vovven och plockade lite söta blomster i skogen, så nu doftar det underbart i mitt kök.
Lyckliga barn fick jag också.
Är barnen lyckliga ,så är JAG! <3.


Nu är barnen ute och cyklar på gården alldeles själv , så jag springer mellan som en tätting för att kolla upp dom med jämna mellanrum.
Lite av en HÖNS mamma e jag nog.
Men jag står för det ;).
Är rädd om dom.... =).

Strax ska det till lite middags lagning.
Få se nu...hm.....Köttbullar eller Fiskpinnar.DET är frågan.
Barnen får nog själva bestämma.
Och eftersom jag inte äter detsamma som dom,så får det bli så!

Nu ska jag göra viktiga saker,viktigare än att blogga.HUR kul det än är att blogga,så finns det ju annat som e viktigare (läs tråkigare).

Så vi ses väl snart igen?!!!

Katjiiiing!!!

                                                              Kram A!

Inga kommentarer: