MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 29 maj 2013

Det ska va gött å leva...
...annars kan det kvetta..
Fiint å leva ..
..annars kan det kvetta!!!
 
Ligger en hel del i den sång texten!
Gillar läget trots hektiska dagar just nu.
 
Fortsätter min utbildning,och det känns fortfarande super.
Den ger mig massor på personligt plan!
Me LIKE!!!
 
 
Jag planerar inför äldsta sonens student som sagt.
Det är inte bara EN sak att tänka på då..
..Jag planerar för den andra sonens avslut i 9 onde klass..Inte helle bara så bara.
Jag försöker strukturera upp mitt egna liv på samma gång. inte heller så bara ;).
Har sprungit hos läkare med småtjejerna.
Har sökt en hel del jobb.
Och i morgon ska jag till banken och pratat framtidsplaner.
Det e MYCKET nu!!
Men allt känns gött ,,och positivt.
 
Känns som att neråt spiralen börjar gå uppåt igen.
Jag hoppas att det inte bara är en känsla..utan att det faktiskt är så,,den här gången.
 
Se HÄR:
SANT...eller hur?!!
 
I morgon är det torsdag.
Veckorna rullar galet fort.
Ibland har man svårt att fokusera mitt i alltihopa .
Men jag ser det såhär..
Hej hopp..nu blir det soffipropp
resten av kvällen!!
Ses snart igen!
 
Kram ANNA!
 
 
 


Inga kommentarer: