MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 13 december 2012

Sankta Lucia!

Kallt vitt kyligt..
Och Sankta Lucia..
Varken Lucian,,eller Lusse bullen eller glöggen värmer mig idag.
Utomhus har det varit allt från -22 till -16 nu.
Inomhus Började vi på 14 steg till 16 länge,,och nu stoltserar jag med 17 grader.

Om ni frågar mig,,så är det ALLDELES för kallt ute nu.
Jag mår bäst när det är max -5 grader ute.
Då kan man vara ute och må bra..
Och man kan må bra INOMHUS.

SLUTA gnäll nu Annapanna...,men va 17 lixom...

Så den här dagen går mest åt till att elda å elda å elda...
Å TVÄTTA å tvätta och tvätta...Den aktiviteten lyckas man ju aldrig komma undan.?!!

Nu längtar jag bara till helgen.
Vi ska fira min Kära MOR och min Kära MAN som fyller år sammadag .15 december.
PRAKTISKT ;).
Om det inte är alldeles för galet kallt,,så åker vi upp till Mora och kalasar där...
Nu längtar jag efter att få åka hem till Mor å Far.
Så håll tummarna för mildare väder.

Vi ses!!

                                                         Kram ANNA!!!

Inga kommentarer: