MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 2 december 2012

MIN dag och 1:a advent!
Hej!
Idag är det 1:a advent och MIN födelsedag!
Extra mysigt att fylla en sådan här dag.
Annars känns det ju inte så speciellt längre,,,att fylla år.

Fått ROSOR,CD skiva,Choklad,, teckningar och en jättefin ljuslykta av Ludde!
Tror och e ganska säker på att Ludwig känner sin mor väldigt väl ;)

Tack snälla alla mina älsklingar för allt fint!
Och TACK för alla fina gratulations hälsningar på Facebook  =D!
Vad vore livet utan FB ;) ?!!!!


En smaskig god middag blev jag bjuden på oxå..Tack älsklingen min! <3
Och tack för alla fina telefon gratulationer!
Min dag är fullkomlig <3

För övrigt så har det blivit lite julstämning i huset.
Början till julefrid !!!




Så med detta..vill jag önska er alla en fin fortsättning på 1:a advent..
Snart står julen framför dörren på allvar,,,Så ta vara på alla era fina dagar tills dess!!

                                                                    Kram ANNA !

2 kommentarer:

Gela sa...

Grattis i efterskott=)!!!! Kram Gela

Anonym sa...

Snygga köksgardiner, känns igen!
Kram Syster Yster