MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 19 oktober 2011

Ledig Lat Onsdag?!!

Go förmidda..

Idag e jag solokvist hemma..
Visst finns det i vanlig ordning en HEL DEL att göra..
..men jag känner mest för en slapp ledig lat onsdag!
OK??!!!

Hade det varit torsdag,så hade jag åkt på dom lokala loppisarna,
men nu e det ju bara onsdag ,sååå.
Blir nog hemma =D!
( bild på mitt ena lilla sovrums fönster)
KANSKE borde jag ta mig i kragen och göra ett ryck just i det rummet idag?!
Ibland känns det som det är ett rum som lätt blir "bortglömt".
Och det e ju ett rum man ska vara NOGA med.
Där ska man bara känna lugn och avkoppling.
Inte så många intryck o sv...
Tror att det lätt blir ett stökrum ,för att man inte vistas där så mycket under dagtid`?!!

Jo men det blir nog mitt KALL idag ;)...

Ha en skön onsdag!

Kram
ANNA

1 kommentar:

jessikan sa...

Men ett ursött fönster har du!

Blir det loppis imorron då??

Kram j