MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 3 oktober 2011

Tiden..

Hej!
Tiden mina vänner....den springer iväg!
Redan ny vecka igen..och helgen bara sprang förbi oss,,som den brukar göra ;).
Jag fick inspiration igår..

Lindade några galjar...
Jag gick nämligen ut i skogen och hittade mig en gren..
Den skalade jag av barken på och ska såklart måla den VIT!
Den ska jag sedan hänga mina blusar på...
Och då behöver jag ju såklart vita söta galjar oxå ;).
Det blir nog bra!

Sedan kom jag ju på att jag har ett gammalt gulligt skåp oxå.
Det har jag alltid älskat..



Det har suttit spegelglas i dörrarna..Nu tror jag att det blir vanligt glas.
Själv vill jag helst ha hönsnät,
men jag bor ju inte ensam här...;).
Har förövrigt alltid älskat den där gröna nyansen på skåpet,,
men nu var det dags kände jag!!!



Efter 1:a lagret!
Blir bra det där ;)!!
Jaaaaaaa va har jag hunnit mera då?
Jo det blev lite blomster på trappen..
Och nedanför..






Här har vår egen natur fått hjälpa till...
Har bara egenplockat från skogen!!

HA NU EN FORTSATT SKÖN MÅNDAG ALLA!!!

Kram
ANNA

Inga kommentarer: