MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 8 oktober 2011

LYX!

Sunny Saturday!!!

Tack för era uppmuntrande söta kommentarer!
GULLON!!!

Idag skiner solen nått otroligt från en klarblå himmel =).
men årets första frost infann sig i morse..
Så nu vet vi verkligen mot vilken tid vi är på väg emot..
Like it or not!
Nu ska vi ut å ta tag i våran lördag...

Investerat i nått nytt =)..
Lookilooki....



Den var jag heeeeeeeelt klart värd =)..
Grym,haha..
Kommer jag att bli flaschigt mycket snyggare nu,,,*asg*
Ibland bara måste man bada i guld,,,gud vilken LYX känsla..
Släng dig i väggen Maria Montizami...;).

Puss Å Kram

ANNA




1 kommentar:

zockervadd sa...

Klart du är värd det! Maria kommer blekna i jämförelse med dig;-)

Ja idag fick jag skrapa bilrutorna när jag skulle på loppis.(Suck) Skönt att solen skiner iaf:-D

Ha en tokhärlig lördag bästaste du!

KRAMIZ