MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 19 oktober 2011

Bara att medge!

Hmmm
OK jag har INTE kommit till sovrummet ännu.
Men har INTE suttit och slöat för det ;).
Jag har städat ,satt på tvättmaskin..och mitt i allt hittade jag en MASSA byxor..
Dom skulle lagas...så DET har jag gjort nu =).
Men eftersom vi bara är på HALVTID ännu idag,så har jag ju en chans kvar ;)?!!!

Nu är det fika paous..
Så jag passar på att lägga in några bilder..
Igår när jag var som mest rastlös ,så kom jag på nått.
Förra hösten använde jag mina begagnade kakformar som ljus"stakar" mest överallt.
Kände att jag var tvungen att vidare utveckla dom i år ;).

Man tar vad man har ;).
Tar en hammare bankar ,fixar och donar..och
WOOOOILA.....




Vad övriga familjemedlemmar tycker,det e en HELT annan sak...
Och ALLAandra oxå..,för den delen...
jag står för mina galna ideer.=)
COOOOOOL ;).
Nä nu ska det varma KAFFET avnjutas.

P&K
ANNA


3 kommentarer:

zockervadd sa...

Åh de vart ju superfina, jag älskar dina ideer:-D Tror jag måste försöka loppa lite kakformar;-)

Bamsekraaaam Jenny

Anonym sa...

Jag tycker det är fint jag! Syster Yster

FruNeroLindström sa...

Tycker det blev kanonfint ju, underbar idé.
Lycka till på infon idag, kram