MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 17 oktober 2011

Måndag

Mulet!
Ingen sol idag...
Men det kan nog bli en bra måndag ändå ;).
Måndagar känns alltid lite konstigt tomma.
ALLA har varit hemma..och nu e dom borta..
Tystnaden e total ;).
När glada barn är glada nån annanstans,
blir det gärna ett eko av tystnaaaaaaaaad här hemma.

Jag bara älskar dom,mina små goa! <3

Mitt bland helgens alla måsten,så han jag iallafall
småfixa lite här och där.
Såhär blev det på mitt lilla bord (som tidigare stod i köket).
Det står nu i matrummet istället.


Japp ,lite ordning och reda blev det iallafall då.=).

Vet ni
idag i posten låg det ett brev.
Ett brev till MIG ;).

Jag blev kallad till informationsmöte ang UTBILDNINGEN
jag sökte!!!!
Stod tyvärr inget om jag blivit antagen eller så,
men varför i hela fridens namn ska jag dit på info,,
OM inte möjligheten är "ganska" stor iallafall?!!
Å hua..,nu vill jag att det blir torsdag på en gång,så jag får veta!
KANSKE det e MIN tur den här gången iallafall då?!!

YIHAAAAAAAAAAAAA...(vågar jag säga så).
Håll,håll,håååååååååååll!!!

Nä nu ska jag hämta hem mina små igen,så det blir lite livat här hemma !!!

Puss å kram
Så ses vi snart igen

ANNA

4 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Nämen? Har du fått möte om informationsmöte måste du väl blivit antagen?? Varför skulle du annars dit? Håller tummarna och hoppas på att det är så!!!
Kram!

m i l l a h . s e sa...

Mäh, inte kan jag skriva heller... BREV om mötet ska det ju stå ;O)

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Hålller tummar och tår som dom blir blååååååååååååååååååa!!!!!!!!!!!

Kram Susanne

zockervadd sa...

Åh hoppas, hoppas och hoppas lite till att du kommer in <3

Fina bilder du bjussar på:-D

Vet inte när jag hinner denna vecka, Ska jobba extra i morgon, middag på onsdag och Jimmys 18 -års fest på lördag. Är stressigt värre denna vecka. Meeeeen..... ev fredag;-) Kan höra av mig får se hur jag ligger till med allt:-D

Kram kram <3