MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 26 oktober 2011

Perfect Day!!!

Go förmidda!!!

Ja jag e såå glad!
Allt känns så härligt=).
Tänk att turen var med mig!
AHHHH =D!!

I måndags när jag satt här hemma i min ensamhet och frös och var rastlös och nervös,
så tog jag bilen till "Loppisen".
Tänkte att kanske finns det nått skoj där?
Med mig hem hade jag:



Allt för 60 KR!!!

Med lite förvandling:


Vem har sagt att man måste ha djur i en djurbur?
Inte jag,haha.


Å vem har sagt att man inte kan ha skorna i en burk?
Inte jag,haha.


Och varför inte stoppa ner hela ljusstaken i en burk?
Det funkar oxå!!!

Ha en skön "lill lördag"!

Kram
ANNA



6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bur. Har alltid velat ha en fin bur att ha murgröna eller någon annan växt i. Här är oxå en underbar dag, jag o barnen har varit i "våran skog". Sol, hög kylig luft och massor av virvlande löv. Härligt. Många kramar Syster Yster!

jessikan sa...

Men vilka fynd du gör! Nu är det bestämt så att jag måste minsann fara på loppis jag med idag!

Kram J

Amanda sa...

Vilka fina loppisfynd du gjort! :)

Sv: jaa men efter att tvättmaskinen fått gjort sitt så vart överkastet typ gult :S och ingen snygg gul nyans heller utan väldigt flammig och vit till vissa delar! Suck, alltid ska man lyckas med nått!
Ska se om jag finner nån bra textil färg att rädda det hela med, det är min sista ansträngning innan jag köper nytt :D

Hoppas ni får en fin eftermiddag/ kväll!
Kram Amanda

Så Vitt Jag Vet sa...

Ohå så du fyndat för ingenting.. Så fint du sedan fixat till det...
Kraam
Sanne

FruNeroLindström sa...

Du är så otroligt påhittig, vilken underbar kreativitet.
Här finns det just nu varken tid eller ork för att pyssla med mer än alla måsten efter arbetsdagen....men men, kommer bli ändring nästa vecka hoppas jag.
Grattis förresten till antagningen, så glad för din skull.
Alla tummar och tår som hållits för din skull kanske har hjälpt =)
Kramar M

zockervadd sa...

Vilka loppisfynd du gör, och du gör så fint <3
Vad härligt Anna med utbildningen. Tänk att du är en av de få utvalda. Men de kände väl att du var rätt för det här, precis som jag tycker du är.
Gud vad roligt!!!!
Bamsegrattis igen...

Kraaaam <3