MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 11 oktober 2011

8.15

Morning!
Ja va ska jag säga?!
Sitter upp,men mycket mera är det inte =(:
En sak har jag enkelt konstaterat igen...
..Att när jag får feber..då blir jag dööööö.
Alltså vissa människor verkar kunna ha feber i kroppen å
-still going,lixom?!
Men INTE jag..
Fy så sänkt jag blir.
( den här fanns på blocket,ville sååå gärna ha den,,,men tooooo much =( )
Visst e den fiiiiiiiiiiiin =)!
Säkert nån annan som blev en tokglad nyägare till den! Grattis ;)!

Ja idag är det arbetsförmedlingen som hägrar..
..Bara att stoppa i sig piller och se glad ut,,,hualigen!
Sen blir det nog hem till soffan igen...
Viiiiiiiiiiiiila!!

Kom bara på att jag skulle visa sonens nyinköpta bil oxå.
( Lovade ju Anette oxå).
Så kolla in ..
PÄRLAN,hahah


Den här ska han ha att busåka med i vinter...
BRA med färgen tycker en orolig mamma,,,
,,han kan inte göra så mycket "jävelskap" med den där heller..
HAN SYNS LIXOM ÖVERALLT =D!!!

Nä nu ska jag pillerillai mig lite pillerill..å sen ge mig av...
Ha en skön dag!
(här skiner solen från en underbar blå,men det e kyligt)

Kram
ANNA

4 kommentarer:

jessikan sa...

Stackare! Jodå, här är en till, har jag 38,5 är jag nära döden, fixar absolut inte feber.

Ha de gott. Kram J

Amanda sa...

Bara jag har strax över 37 grader så är jag däckad :S Det jäkligaste då är att jag aldrig blir betrodd med att ha feber...
Krya på dig!

Kram Amanda

zockervadd sa...

Men gumman vad jobbigt att ha feber:-( Hoppas du blir frisk fort!

Färgen på sonens bil är ju bara för tokhärlig:-)

Kryapådigkramen!

Hemmavid sa...

Hejsan vännen!

Här har du en till som blir sänkt med feber... Hade 37,6 igår och kände mig heeelt under isen. Idag är jag dock feberfri så imorgon blir det jobbet igen för min del.

Hoppas att du får en lyckad dag på arbetsförmedlingen - och att du kryar på dig snabbt...

Kramen Jenny

P.S - coool färg på bilen..