MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 27 oktober 2011

Det brinner!!!

Tjolahopp....
Det brinner i Annas hus!
Nu är ljusen tända här hemma från kl 16..
En sån här dag är det ett MÅSTE!!!
Såååå grå mulet idag!!!



Tyckte dom var söta!
Köpte dom på den BRAIGA
Dollar store!
10 kr st.
Med spets på och allt =).

Tack för era söta kommentarer om mina fynd=).
Ni är för söta !!!

Idag e jag dööö trött...
Tror massa spänningar inför det här med ansökan har släppt nu lixom..
Känner mig så där TOTAL tömd,dötrött å sååå Zzzzzzz.
Samtidigt som jag försöker ladda inför vad som komma skall ;)..
Längtar redan efter tv soffan..,
..känns som om det e fruktansvärt lååååååååångt dit!
Kanske vädret gör sitt till oxå ?!!

Ha en fortsatt skön torsdag!

Kram
ANNA

1 kommentar:

FruNeroLindström sa...

Så söta, och vilken pysselinspiration. Bode väl gå pyssla ihop något liknande själv om man inte kan fynda dem till underbart pris som du ;)
Visst är det mysigt med mörkret på så vis.....man kan njuta av levande ljus både morgon och kväll.
Ha en riktigt skön Fredag och Trevlig helg,
Kram M