MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 14 oktober 2011

Frajdäääääääääj!!

Japp..
..nu e vi här igen..
I startgropen för helgen som komma skall..
Galet!!!
Men såååå skönt!

I går var jag ju iväg och lämnade in
ANSÖKAN..
..så på hemvägen kunde jag inte låta bli att gå in på dom
LOKALA "LOPPISARNA"

Sådana här bara älskar jag sedan jag var liten.
Mamma hade några stycken..och jag tyckte såå mycket om dom.

Och sen sprang jag på den här...
..och tänkte att med lite vitfärg så.....

Men vet ni..att när Emina såg den,,,så tyckte hon att den var såååå fin
så den får jag INTE måla vit..
Hmmm ,oj oj...
HUR ska jag ta mig ur det här nu då?!!!

Ja inte e jag så mycket piggare ännu heller...
Hoppas jag kan LATA mig i helgen ,så jag får nu energi?!!
Men som det brukar vara så blir det istället 100 järn i elden på helgen
Det är DÅ man ska göra allt som man inte hinner i veckorne.
Samma fenomen som uppstår VARJE semester...
Ni vet....
..man ska göra DET..å DET...å DET.....
Hmmm
Å sen då när semestern e slut..
Ja då står man där och ser lika förvånad ut som
varje ggn semestern är över.

Men snart e det JUL!!!!!
Huj Huj!!!

(PS! Det var en jättemysig kväll igår,när Emina och hennes vänner sjöng för oss.
Jag såg riktigt hur hon ÄLSKADE att stå där på schenen och sjunga och le.
Hon vinkade stolt till mamma å pappa under hela föreställningen.
Är en ny IDOL född??? ;)!!! DS!)

Ha nu en jätteskön fredag ALL FOLKS!
Kram

ANNA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint strykjärn. Hoppas att du kan blanda din helg med både vila och lite "sånt som måste göras" så att du kryar på dig. Kram Syster Yster!

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Anna! Tack för dina fina ord om min brödpåse :) det gör mig glad!! Visst är dom bara för fina de gamla strykjärnen, har själv ett :) Ha en skön helg med både vila & måsten.. Kram Tilda

zockervadd sa...

Hoppas du får en härlig vilohelg vännen <3 Det är nog den bästa medicinen mot förkylningen...

Underbart fynd. Har letat efter ett sånt där strykjärn jag med...
Ha nu en härlig fredag sötaste du <3

Kram Jenny