MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 13 oktober 2011

Done.......

Höst!!!

Oj vilken höst vi har idag...
Stormar,iskalla stormvindar..
Förmiddagen bjöd på sol iallafall,
men den e tyvärr bakom molnen nu=(.

Men nu mina vänner..,nu e det gjort....


Så håll ALLA tummar och tår ni har nu,,
för det är bara 6 personer som blir antagna!
Jag känner att jag blir GAAAAAAAALEN
om det inte går vägen....

Har varit på både vägledningscentrum och arbetsförmedlingen idag.
Så nu ska allt vara klart...
Bara kvar att göra nu,är att hoppas det går vägen=).

Kl 17.30 i kväll ska Emina sjunga i kören för
"VÄRLDENS BARN!"
Det ska bli både spännande och mysigt att se alla duktiga ungar,
som sjunger för världens ALLA barn <3.
Sen blir vi bjudna på lite korv å bröd å go fika =).
Ser fram emot en mysig stund!

Ja sen blir det nog en slappokväll i soffan när väl två små urtrötta döttrar sover.

Förövrigt så saknar jag min äldsta drummel Ludde så jätte mycket.
Han blir ju kvar i sthl bra länge till =(.
Bara att stå ut å räkna dagarna ;).
Jag mår bäst när jag får ha ALLA mina skrotkorn hos mig!

Ha en fortsatt skön torsdag nu alla goa...
Gu va dagarna rullar på..redan torsdag???!

Kram
ANNA


5 kommentarer:

Gela sa...

ÅÅÅ håller tummarna för dig, hoppas det går vägen, kram Gela

zockervadd sa...

Håller alla tummar och tår och allt annat jag kan hålla, för din skull!!!
Hoppas, hoppas det går vägen nu <3

KRAAAAAAAM

FruNeroLindström sa...

Vad spännande, ska hålla alla tummar och tår så hårt jag kan.
Mys med barnkörer, man blir ju glad i hela kroppen av att se dem.
Ha en fortsatt mysig kväll, och en riktigt trevlig helg.
Kramar

Anonym sa...

Håller tummarna, Lycka till! Kram Syster Yster

Hammarsbacken sa...

Spännande. Håller tummarna. Kram Sonja.