MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 6 oktober 2011

R.I.P

Hej..

En ikon har gått i graven..
Steve Jobs!
1955-2011

Personligen så blir jag inte så depp av det..
Men en "stor" människa kanske han trots allt var!

Idag har jag barnen hemma..
Jennie e dödens dö snorig../ feber..
Fy jobbigt när dom e snoriga å hängiga...
Och innan dom kommit underfund med det klassiska "snyta åt fel håll"
så e det jobbigt...
Halar och halar...
Jobbigt att äta..
jobbigt att sova..
Ja hua ja....
Pappa T går oxå omkring och halar och harklar..
..men han kan ju åtminstonde snyta sig ,hahah ;).

Igår ÄNTLIGEN kom jag till "loppis"skott!

40 spänn för allt detta underbara!!
Me Like!







Jätte nöjd faktiskt ;).
Nu är det ju säkert många utav er som undrar vad jag ska med
skoinläggen till?!!
Ahhhh dom var bara föör sköna i stuket för att dissa!
Jag märker mera och mera att jag måste ha trä inslag i min inredning..
ALLT ska INTE vara VITT ,längre..
Jag måste få in den naturliga härliga känslan i mitt hem..

Som "pinnen" jag hämtade i skogen...
Den blir visserligen vit..men den är NATURLIG!!!
Den har fått sitt första lager färg..Och jag håller nu på att
tälja ur för galgarna...
Ahhhhh ,hoppas det blir som jag tänkt mig!

I tisdags var jag förövrigt och tankade massor av
SKRATT,KÄRLEK,Och livs reflektioner
med underbara JENNY!!
Hon ger mig MASSOR i mitt bagage!
Just Love U GIRL!!!!

Nu ska jag gå å vara MAMMA igen!
Puss Å Kram

ANNA


7 kommentarer:

Anonym sa...

haha tänkte precis det du skrev: va ska hon me alla skoinlägg till :D
Jösses hon har ju en hel del saker redan o mer kommer de bli. Loppis hit loppis dit blir man inte trött på sånt

Mitt Vita Björkebo sa...

Vem e du anonyma människa?!!! Loppisar kan man aldrig få för mycket av..Å inlägg har jag iofs BARA TVÅ ;).....
Å dom e ju ursnygga!!!!!!
MVH ANNA

FruNeroLindström sa...

Ja visst är det vackert att blanda det vita med naturens egna färger.
Fattar inte att du alltid ska lyckas komma över så mycket underbara fynd.
Här har det varit väldigt dåligt med fynd ett tag, men är ju även det som är charmen med loppis. Man vet aldrig när fynden kommer.
Ha lugn krya på er Torsdag,
Kram Malin

Gela sa...

Hej du, härligt med loppis ser att de har uppfunnit en ny loppis här nära oss kanske dax för ett besök dit snart.
Peppar peppar vi har klarat oss från förkylningar än så länge...
ovanligt.
har försökt ändra i min blogg idag har också hört att det ej går att kommentera i den alltid. Såååå synd. Vi får se nu hur det blir. Min blogg har ju krånglat till och från ett halvårstid nu. Skittråkigt.
Vissa bloggar kan jag inte kommentera på heller hoppas det löser sig!!!
Kram på dig/Gela

zockervadd sa...

Åh du är väl bara för underbar du! Vi har det så himlans trevligt jämt.
Bara älskar våra fikastunder sötis <3 KRAMIZ

Hammarsbacken sa...

Härliga loppisfynd!!! Såklart man inte blir trött på loppis!!!!! Kram Sonja.

Anonym sa...

Krama om mosters snorisar (gubben oxå) Kram Syster Yster