MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 18 oktober 2011

Regntunga skyar..

Vart än jag ser....

Hej hopp...

Ja idag e det mulet så det förslår.
Vilken HÖSTDAG!
Slut på finvädret nu monne?
Den som lever,får se.

Tack för era tummar och tår ni håller för mig.
Känns spännande!

Idag är barnen lediga,
och vi ska besöka BVC.
Det är dags för Jennie att gå på 2,5 års kontroll.
Får se då..hur det går ,då hon har stora syster med sig?!
Eg tycker dom inte att man ska ha syskonen med,men va gör man då?
Har man ingen barnvakt,så har man inte...
SÅ DET SÅ!!!

Föressten hörrni..
Det e redan slutklämmen på oktober jö..
Det går ju hurrande fort det hääääääär...
Snart e det 1:a advent!!
HAHAHAHAHA!!

HA en skön tisdag nu alla<3...

SES!!
Kram
ANNA


2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Här är det också grått, misstänker att det inte kommer bli riktigt ljust på hela dagen.
En sådan dag som man önskar att man bara kunde kura ner sig under en filt med en bra bok. Men tyvärr jobbar jag länge så får kura ner mig ikväll :)
Spännande med info mötet, ska hålla tummarna ordentligt.
Kramar

Anonym sa...

Grått, grått, regn och storm. Fy så trist. känns inte som om man vaknar alls idag.
Tur att det inte är långt kvar till advent, nåja ganska långt, men den som väntar på nåt gott! Man måste ju ha nåt att se fram emot, och julpyssel är just sånt som jag längtar efter.Lycka till på infomötet. Kram Syster Yster