MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 1 november 2011

Jajaajajjajaj

Halloj!

OJ,va ovan man är att sitta i skolbänken...
Men skoj är det!
DATA..Allt ni pratar om e DATA,haha "masjävlar!
Har jobbat med words dokument idag...
Hejåhågummitååååååå
Mycket med tabbar,sidfot,infoga,lagra,skriv uuuuuuuuuut!

Gud vilket PROFFS jag kommer att bli ;)!!

Fick just ett telefonsamtal av äldsta sonen.
Du lär åka till AVESTA och hämta oss i morgon efter plugget!
Hejåhågummitå igen då lixom!
Det hade jag INTE tänkt mig...
..Men överfulla med kassar och packning,så ville dom inte åka buss...
..kan förstå dom till viss del FAKTISKT!
Så det blir att stå i i morrn igen då!

Å vet ni vaaa?!!
Imorgon ska jag få veta vart jag ska jobba i 40 veckor nu...
ÄNTLIGEN!
Hoppas bara att det känns bra som sagt..
Gruvar mig lite,hmmm
Hoppas på



Nu ska jag ta min envisa förkylning med mig och TITTA på ,
när bykompisarna skuttar runt i gympa salen.
Vill inte vara med,,å riskera att kroppen säger ifrån mera än den redan gör!
Jag FATTAR redan va man kommer att komma efter om man missar nått i plugget.
Det vill jag INTE riskera...

Så tjenamoss då!
Vi ses i morrn igen!

P&K
ANNA


1 kommentar:

FruNeroLindström sa...

Härligt att det känns bra.
Tror du kommer fixa detta alldeles utmärkt :)
Ska hålla tummarna för att du får en inspirerande och härlig arbetsplats för dina 40 veckor.
Kram