MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 8 november 2011

Sådär ja!!

Go kväll!

Jobbet! CHECK!
Gympan! CHECK!

Nu e det bara resten kvar ;).
Disken ska tas om hand..och tvätten dårå...
Sen e det oxå CHECK!
Bara tv soffan kvar SEN!

Något som inte e check..är kameran.
Den strular =(..
Så bilderna jag tar,får jag inte ur den ..HMMM
Och Mobil bilderna får jag inte heller ur..
Fattar inget!
Men ibland blir det ju bara sååå tokigt.
Och just nu finns inte tiden att ut studera felet något närmre...
Skulle behöva ett proffs som löser det snabbt!

Oj klockan rusar..och jag lär göra detsamma!
Ville bara tala om att jag fortfarande lever...och mår BRA!!!

Kram i miljoner!

ANNA


2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du lever och mår bra;) visst är det surt när tekniken krånglar, den är ljuvlig när den fungerar men ack så tråkig när den krånglar.

Titta gärna in till oss och var med i vår utlottning;) Vi firar vårt 200:de blogginlägg.

Önskar dig en härlig dag och att du kan checka av allt

FruNeroLindström sa...

Härligt att det går bra och att du trivs :)