MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 4 november 2011

Kaffe pause!!!!!

Höj höj!

Kaffepause nu..
::sen e det bara att ligga i lite till ;).


Skolveckans sista dag..och sista dagen där på ca 1,5 vecka.
På måndag blir det första dagen på "arbetsplatsen":
=D!!

Jag var som sagt dit i går och hejjade och presenterade mig!
Verkar vara en positiv och glad tjej som jag fick som handläggare ,och hennes butik var jättefin.
Hennes kläder hon säljer tilltalade mig till MAX...
Blir nog JÄTTEBRA ,det här =).
Längtar nu!!!

Men först ska jag ha en helg och vila upp mig på..
hade jag tänkt iallafall...
Men det blir ju inte ALLTID som man tänkt sig ;)..

Önskar er en trevlig fredag och en skön ALLAHELGONA HELG!
Skänk en extra liten tanke till era bortgågna anhöriga och vänner!
Besök kyrkogården och lämna blommor och ljus...
Ni är ALLA SAKNADE!

Kraaaaaaaaam
ANNA

2 kommentarer:

zockervadd sa...

Spännande i morgon gumman <3
Hoppas du kommer stormtrivas och ha skitkul!!!!

Stor kram på dig vännen. Miss u!!

Hemmavid sa...

Hejsan Anna..

Hoppas att du har haft en fin helg och att du är laddad till tusen inför morgondagen!

Kramen Jenny