MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 7 november 2011

Överlevde!

Gokväll!
Jag överlevde ;).
Och jag hade kul!
Det här BLIR bra!
Bara vi blir lite varma i kläderna så!

Appropå varma i kläderna,nu eeeeeeeeee det bra kallt!
Har haft sommar jackan på tills idag .
Men nu får jag nog ge mig...
I da nådde jag gränsen...
Men det e ju lixom det,dårå..
Känns ju knasigt att gå från sommar jackan direkt över till den med DUN...Hmmm
Verkar ju oxå korkat att gå å köpa en ny ,lixom,för några dagars glapp,känns det som.
För så milt och skönt som vi hittils har haft det..kommer vi väl inte att få ha det allt för många dagar till?!!
Så hur gör jag nu?!!
I annatfall så e det ju alltid bra att vara varm och go om ryggen!
Speciellt om man är en sån fryslort som mig!
Så DEN HÄR vill jag ha!
URSNYGG!
Och alldeles säkert jättevarm och go.
Har sneglat på den länge.
Och blev ju inte mindre sugen när syrran var hit i går...
Hmmm DÄR frestade du mig Misen!

Så Då får det väl antingen bli sommarjackan med väst under eller en ny ordentlig höst jacka?!
Ghaaaaa!

Mycket man vill ha,men plånkan hänger inte riktigt med=(:
Får helt enkelt gräva i garderoberna i kväll..och se om jag hittar nått gammalt halv varmt.
men HUUUUUUUR kul e det på en skala?
NYTT NYTT NYTT...vill jag ha!

Oj..nu måste jag kila för att hinna inventera garderoben...
Sen blir det plakat tv soffa resten..
Man blir trött på ett sätt man inte är van vid..
..när man står för nya möten och uppgifter i livet =D!!

Pusselipuss!!!

ANNA

2 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Pälsvästar är så fint! Vore snyggt utanpå jackan så klarar du dig tills det är dags för dunjackan!

Ha en mysig soffkväll!
Kramen Jenny

Anonym sa...

Härligt att allt gick bra, förstod väl det. Ja, och västen är riktigt varm. Och fin är den oxå.
Hoppas att veckan fortsätter lika bra. Nu är det dags för sängen. Kram Syster Yster