MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 23 november 2011

Det kostar att ligga på topp ;)

Hej å hå gummitå,,,,
Trött i ögat ...
Lite trött i själen...
men allt går...ALLT SKA gå;).

Alltså..att kämpa så in i  norden för sin vikt,
det lönar sig =D!!
Tänkte på skoj prova favvo jeansen igår.
Dom har jag inte kunnat ha på ca 10 år.
Inte ens mannen i mitt liv har sett dom på mig...
I somras när vi hittade dom långt ner i min klädlåda,skrattade vi åt att jag ens kunnat haft dom..
men nu jävlar...SITTER dom på igen...
GAAAAAAAAAALET!!!!
Sjukt skönt.
Kan man lixom ha ett par jeans som sitter bekvämt,så e ju hela klädfrågan löst.
(det där e sånt där som "smala" människor inte riktigt förstår va man menar ,när man säger så).
Men att lixom bara gå upp en morgon dra på sig ett par jeans å vilken topp/tunika/ tröja som helst.
Såååååååå mycket lättare livet och vardagen blir.
Du behöver inte leta efter något som ska hänga ner,över..
Pösigt men ändå snyggt..
Tillräckligt långt?
Och INTE se TANTIGT ut...,hmm 


I morse drog ja tammetusan på mig jeansen och en kort tröja å gick till plugget!
DET KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP !!!
E sååå glad att jag varit envis,kämpat och stått ut..

Nu till nått annat när jag fått "MALLAT" av mig lite ;).
Idag var skoldagen kort..Men med hemuppgifter istället då.
Så jag har just tagit reda på fakta om ett större handelsföretag.
Ska i morgon presentera det för klassen,
men först ska det snyggt föras ner via POWER POINT.
Nuförtiden lämnas ju INGET in handskrivet..
På både gott och ont kan jag tycka...
(Låter jag gammal ut nu,haha).

Nu ska jag micro vila lite,,innan jag tar tag i nästa grej...
Föressten jag unnade mig själv nya ursnygga bruna stövlar idag...
NÅTT ska jag ju fira min viktresa med ;).

Tjingoling!!!!


Kram
ANNA


5 kommentarer:

zockervadd sa...

Shit ja det var du minst värd;-) Och vilken underbar känsla att komma i jeansen igen....TJOOOHOOOOO:-D!!!!!!!

Hoppas vi kan få till det o ses snart nu bara...

Kraaamis <3

Hemmavid sa...

Hejsan min vän!

Vet precis vad du pratar om när det gäller jeansen... Vilken LYCKA! Jag skulle behöva/vilja tappa en 10 kilo sisådär för att komma i snyggjeansen igen.. Kan du skicka lite jävlaranamma och lite motivation att komma i form??

Suuuperbra jobbat! DU är grym!

Kramen Jenny

m i l l a h . s e sa...

Vad härligt med jeansen!
Och vad coolt att du sparat dem så länge!!! KRAM!

Hammarsbacken sa...

Jätte grattis. Vad duktig du är. Önskade jag också kunde klara det... Kram Sonja.

Anonym sa...

STORT GRATTIS till "nya" jeansen, och till att du varit så duktig. Många kramar Syster Yster!