MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 28 november 2011

Resultat!

Go kväll!
En snöig ,vit och lugn kväll.
Lite mera julkänsla får man allt när det är VITT utanför.
Så idag har det blivit lite mera enkelt men gulligt julpyssel.
Gjorde två små söta hjärtan.
Och en

SMÄLLKARAMELL!

Idag mina goa vänner...
..skulle jag egentligen vilja fira lite ;) !
RESULTAT!!
Av allt slit och envishet,så ser jag nu att det går!
-1,8 kilo den här veckan..
Alltså va säger man...?!!
Lyckliga jag har fått ätit kycklingfile,räkor,sallad wok mm
och ändåååååå gått ner!
Å vet ni då..
,,ska börja trappa upp med TVÅ mål mat nu per dag.
Vilken otrolig LYX!

Blev kycklingfile med grönt till lunch,
räkwok kryddad med tandori till middag...
ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅ
mumma!!!!

Å ALLA ni som ätit mat dessa ca 100 dagar som jag inte ens har tuggat på..
..hoppas att ni njutit VARJE tugga till MAX,haha.

Nu blir det lite PLUGGA,
sen blir det lite TV,
sen SÄNGEN!!!

Kram
ANNA

2 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Fint pyssel du gjort, visst e det härligt nu när man pysslar en massa :) Duktig du är.. 1,8 kg är inte illa! Heja heja.. Kram på dej

Anonym sa...

Fint med snön som faller! Kram Syster Yster