MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 13 november 2011

for EVER...est......

Go kväll...

Ja mörkret har iallafall anlänt.
Kvällen kommer så sakta den oxå.
Helgen har som vanligt galopperat fram.
Har iallafall hunnit med en hel del,vilket känns oehört skönt.
Torktumlaren in i badrummet.
Rensat ungarnas kläder.
Tvättat bilarna.
Städat av lite grundligare.
å lite mera smått,därtill...
Firat pappa Tony!

Gratulerat min egna älskade pappa BERNT.


Älskar er båda <3!!!

Fast det var farsdag i dag..,så fick även MOR bli glad..
JAG alltså ;).
Hade en sån otrolig tur med BLOCKET igeeeeeen =D!!
BLOCKET forEVERest ,säger jag bara!!!
Kolla in!!

Ursnygg EVEREST jacka med dun i mörktgrönt
200 spänn...aaaaaa va säger man...!
Den satt som en smäck!!!
Fan jag e lyrisk!

Jag som kände jag var tvungen att lägga ut 1000 lappar på en ny
varm gosig vinterjacka i år.
Nu slipper jag det!!!
WOW!

I morgon är det en ny vecka igen.
Den här gången ska den varvas med både skola och arbete.
Spännande att se hur kaxig jag e på fredag kväll ;).

Nä nu nalkas det middag här..
Familjens alla vargar e tydligen hungriga...
å va gör väl lilla hönsmamman då?
Jo hon lagar naturligtvis lite mat till dom ..
KÄRLEK till ALLA!

Vi ses...
Kram
ANNA

4 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Låter som ni har haft en fin helg!

Jackan är ju ett riktigt fynd! Lyckliga du!

Kramen Jenny

Helena sa...

200 kr var verkligen ett fynd och nu har du ju sparat in en himlans massa pengar som du kan shoppa annat roligt för, hihi. Hoppas du får en fin start på den nya veckan.

FruNeroLindström sa...

Låter som en underbar helg,
Och vilket fynd!
Hoppas du nu får en härlig start på veckan,
Kram Malin

zockervadd sa...

Vilket fynd vännen:-D superfin var den, och skönt med dun!!!

Ha en härlig vecka i skolan söta du :-D!!!!

Bamsekraaaam <3