MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 2 november 2011

Högvinst IGEN!

Hej alla goa!
Alltså det går bra nu!
Nästan för bra!
Det flyyyyyyyter =).


Idag fick vi ÄNTLIGEN veta våra blivande "arbetsplatser".
Alltså jag känner att jag inte kunde få en bättre.
Var nästan så att jag fick ont i magen!
Alla fick dom veta sina platser ...å jag väntade och väntade.
Men naturligtvis,blev jag sist med att få veta.
Ni vet ju själva hur jobbigt det är..att vänta å vänta å vänta,,,
Men den som väntar på nått gott...väntar alltid..........
Meeeeen
Jag drog HÖGVINSTEN igen =).


Selected Style!!!!

En damklädesbutik mitt i borlänge centrum =).
Åhh så spännande och kul det här ska bli.
Ska dit och besöka min handläggare i morgon =).
WHIIIIIIIIII va GÖTT det känns i <3trakten !!!!
Tar ett tag att smälta alla härliga intryck, att allt känns så bra nu...,
Men snart ska jag landa i kvälls soffan och bara NJUTA!!!

Dessutom har jag ju idag fått hem mina älskade stor ungar!
Ludwig och Olliwer!!
Så nu har hönsmamman äntligen alla sina höns hos sig igen!

(lånad från google)

ALLTSÅ hur bra kan allt kännas ?!!

Gokväll alla gulliga ni,,och som sagt ..tack för att ni tror på "lilla" mig!!

P&K

ANNA


6 kommentarer:

zockervadd sa...

Åh va rooolig Anna..!!!!
Det är ju såå viktigt att känna att man får rätt plats oxå nu när du ska vara i butiken så mycket...

Underbart att det känns rätt... o jaaa,,, DET går bra för dig nu:-D!!!!!!

Kraaaam

Anonym sa...

Ursäkta!!!! Är det inte kycklingarna hönsmamman har fått hem? Lycka till med nya "jobbet". Hälsa alla kycklingar (höns) från moster. Kram Syster Yster!

Vita Falkens Lantliv sa...

Sååå roligt för dig!!! Lycka till med allt♥

Kram Susanne

FruNeroLindström sa...

Grattis, så härligt :)

Hammarsbacken sa...

Underbart. Lycka till! Kram Sonja.

Hemmavid sa...

Men så härligt! Vad glad jag blir att läsa att du är inne i ett riktigt lycko-stim just nu!

Hoppas att du ska trivas på din nya arbetsplats!

Kramen Jenny