MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 11 november 2011

111111

Morrn!

111111
Konstigt datum idag...
undrar vad som händer kl 11.11 idag?!!

Idag är det äntligen fredag!!
Ska bli skönt att sjunka ner i kvälls soffan i kväll.
Igår när jag kom hem så hade Olliwer blivit dålig,
så han låg bara och yrade i sitt rum hela dagen/kvällen!
Fy,,jag avskyr när mina barn är sjuka..Spelar ingen roll hur gamla
dom blivit!
Hoppas han piggnar i nu under dagen,
känns lite kymigt att lämna honom ensam hemma..

Att jag umgår på tok för lite med mina småtjejer,känns oxå i hjärt trakten.
En STOR omställning för både mig och tjejerna.
Längtar tills i morgon ;).

Fick veta att Ludwig i kväll/natt ska på fest..*grymtar*.
Ja inte för att grabben ska träffa vänner och ha skoj (helt rätt)
Men det e sååå drygt att nattvaka!

Jag erkänner att jag är lite av en hönsmamma,men det har jag ju sagt tidigare oxå!

Men jag hoppas att jag kan njuta av en slapp fredag i kväll iallafall..
Alla nya intryck har satt sig nu under veckan,
och jag är trött ;).


Åh igår hörde min älskade vän JENNY av sig.
Det är en tjej som får hela mig att bara leeeee.
Hon förgyller min tillvaro på jorden till MAX.
Jag längtar såååå tills vi kan ses igen!
Blir på tok för sällan :(.
MISS U SOOO.

Nä nu lär jag kila...
Do my last day at work...
this week anyway..

P&K

ANNA

1 kommentar:

zockervadd sa...

Älskade vän, du är väl för go du !!!! blir alldeles rörd av vad du skriver jue:-D
Jag är såå glad att just DU är min vän finaste du !!!!

Ha en toppenhelg nu bästa duuuuu..

Kraaaam <3