MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 6 november 2011

BIG day!!!

Go kväll!!!

OJ va vi ligger i....
Det bara rullar på tokfort.

Igår hade mannen i mitt liv,tjejerna och jag en "mys"dag.
Vi gick på cafe..tjejerna himlade med ögonen över sina stora chokladbollar=).

Att så lite..ger så mycket <3

Idag har min kära syster varit på besök..en snabbis ,men gu så härligt att ses.
Det blir alldeles för sällan =(.
"Tror"vi sågs senast i midsommarhelgen...Ja ni hör själva!!
ALLDELES för SÄLLAN!
Saknar våra spontana stunder vi hade när jag bodde i sthlm.(hon bor kvar där)

SAKNAR ER!!!!

I morgon...då gäller det!
The BIG DAY is here!
Jag ska arbeta!!=D!
Det ska bli så spännande.
Längtar!

OM jag överlever dagen...;)
..så lovar jag att jag ska berätta för er hur det gick!
Om ni nu e nyfikna?!

Nu är det dax att ta tag i resten utav dagen som är kvar.
Ha en skön söndagskväll gott folk!

Kram
ANNA


6 kommentarer:

Anette sa...

Halloj vännen
Hi hi va kul med lite besök från Stockholm:)
Lycka till på jobbet i morgon,de kommer gå galant ska du se:)
Ha de så toppen fint.
Kramen Anette

Amanda sa...

Lycka till på första "jobb" dagen! :)

Kram Amanda

Hemmavid sa...

Alltid lika trevligt att få besök av nära och kära..

Hoppas du får en kanonbra första dag på jobbet!

Kramen Jenny

FruNeroLindström sa...

Låter som ni haft en bra helg.
Ska hålla tummarna för dig imorgon,
kram Malin

m i l l a h . s e sa...

Hoppas du får en toppen dag och att du kommer att trivas! Kram!

Gela sa...

Vilken härlig helg ni haft! Lycka till med nya jobbet! Kram Gela