MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 15 november 2011

Yääääää

Tjhohoooo!!

Underbar sol är på vägg upp utanför..
Ack så vackert det är..
Himlen färgas röd..
Underbart att börja dagen på detta sätt.
Och på radion spelas just:
All by my self...
Skön start..
NJUTER!


Igår fick jag ett toppen besked.
Gav mig enorm självkänsla.
Man behöver sådant på livets väg.
Jag e så jävla stolt över mig själv just nu.
En underbar känsla att gå omkring med.


Att komma ut i "arbetslivet och Plugglivet" är helt underbart.
SOM jag har längtat.
Nu är jag äntligen där=D!
LOVELY!!!!

Kanske det är så ändå...
så som "dom" säger..
ATT LIVET BÖRJAR EFTER 40?!!!
Ja jag har ju ca 3 veckor kvar av mina 39 år..
så det ser ju bra uuuuuuuuuuuuut ;)..


A ja mår såååå bra!
(förutom den jäkla gammaldragna förkylningen
som satt sig i luftrören och bröstet
och håller på att kväva mig,
och aldrig ger sig)
Men så länge jag inte hostar kunderna av golvet...så funkar det =).

Pusselipuss
och
Kramelikram

ANNA




4 kommentarer:

zockervadd sa...

Underbar läsning, man blir så glad för din skull att allt går så bra nu <3
DET är du vääääääärd!!!!!

Kraaaaamelikram

FruNeroLindström sa...

Härligt att höra att livet går din väg nu. Inte mer än rätt efter allt tufft.
Hejjar på för fulla muggar!
Kram Malin

Anonym sa...

Härligt att höra att livet är på topp.Hoppas att det fortsätter så. Många kramar Syster Yster

Hammarsbacken sa...

Kul att livet leker. Krya på dig bara...
Kram Sonja.