MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 19 november 2011

Avslöja sig själv!

Gokväll gott folk!
Idag har vi haft en underbar dag!
Våran fina Emina
får ÄNTLIGEN hålla upp 4 fingrar på sin hand!
GRATTIIIIIIIIIIIS!
VI ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅ INNERLIGT!


En fantastisk dag ,
Hon är så nöjd med allt fint hon fått.
En STOLT 4 åring har nu lagt sig för kvällen.
Och säkert drömmer hon bara härliga drömmar i natt=)

<3 <3 <3 <3

Å nu då....
Hur lätt är det?
Att avslöja sig själv?
Känns lite som att krypa fram ur garderoben,
att klä av sig naken,
blotta sig..
Men nu e det dax känner jag!
Mitt lilla egna projekt jag haft för mig!!!

Jag har gått ner ca -22 kg =).
Det har tagit mig snart 10 veckor att nå hit.
Jag har inte tuggat på något under denna period,
så ikväll mina vänner...Jag ska LYXA med 100 gram RÄKOR!
Alltså förstå känslan!
Mummaaaaaaa!!

Ja nått ska jag fira min vikt nedgång med!
Ska gå på ett upptrappningsprogram nu och förbi jul.
Sedan i januari får det bli på sträng diet igen!
Men jag känner att den sociala biten börjar ta stryk nu,
har fått tackat nej till massor utav umgänge och inbjudningar under dessa veckor..
Det börjar kännas jobbigt att tacka nej varje gång och vara den som aldrig kan vara med i gemenskapen.
Så nu får det bli så här under dec månad...
Hoppas allt går bra!!

Ha en fortsatt skön kväll nu..
DET ska JAG ha!!

Puss å kram
ANNA

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Men grattis till dig!
Hoppas att det är en väl sammansatt diet du går på (är lite skeptisk mot drick-dieter, men vet att de funkar på många).
Men vilken vilja och kraft du har inom dig, att inte äta något "tuggbart" på tio veckor, sträck på dig kvinna. Du är grymt duktig!

Ha en mysig kväll, Kram Malin

Hemmavid sa...

Hejsan!

Men GRATTIS till din viktresa! 22 kg är inte fy skam..

Blir också lite fundersam.. har du inte TUGGAT på nåt på 10 veckor!?? Vad du då levt av, min vän!?
Blir riktigt imponerad av er som har sån diciplin!

Hoppas att räkorna smakade mumma!
Kramen Jenny

zockervadd sa...

Grattis till sötnosen och även ett jätte grattis till dig min superduperduktiga vän som lyckats med viktnedgången... Du är helt jäkla GRYM!!!!!!

Kraaaaaaaaam

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till din underbara tös:)))) Grattis även till dig! Helt otroligt duktigt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad har du druckit, vill ju veta, behöver ju gå ner 10 kg?

Kram Susanne

Anonym sa...

Du är duktig du! Här känns det som det går åt helt fel håll just nu, för mycket runt om kring tror jag.
Hoppas att det går bra i skolan/jobbet. Många kramar Syster yster!