MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 9 november 2011

Life goes on..and on...

Tjolahopp i mörkret!

Vilken solig underbar dag vi har haft idag!
Otroligt vilken höst/vinter vi fått i år!
UNDERBART!
Men i morse åkte den lite motvilligt fram...
VINTERJACKAN!!
Vill helst inte,man ska ju gå i den nu till MAJ månad typ...
Grrrr..
Ja jag e glad för dom fina dagar vi haft...så det så=D!


Idag har det varit en härlig dag trots några motgångar!
Man får leta fram dom positiva sakerna och försöka bortse från det sämre..
Life goes on!!!

Jag fick en spontan kommentar av en "viktig" person i mitt liv..
-Va fiiiiiin du är ,anna!
Sånt värmer!

Jag fick en varm go KRAM av en varm go VÄN!
Det värmer oxå oehört mycket!

Och sedan tror jag att jag har påverkat en go vän i rätt positiv riktning i ett
beslut hon var tvungen att ta.
Det kändes bra!

Mötte på en annan "vän" som jag inte träffat på länge..
Det värmde oxå gott!

Har pratat med min älskade mamma i telefon,
umgåtts lite extra med Ludde (han var hemma från skolan idag)
Myst med jäntorna ..
och snart ska jag mysa med gubben <3..
Mmm det e bara Olliwer gullen som jag inte har hunnit rå om än idag då..
så jag får nog lov att råda bot på det nu!
Försök bräcka allt det här om ni kan ;).
Ni gjorde min dag!!!!

Sen ska jag vara lite ARG Med snickarn på TV oxå..
Sen blir det BRON..
å seeeeen e det tammetusan NATT!!!

Puss å kram

ANNA



1 kommentar:

Hemmavid sa...

Helt rätt att fokusera på alla bra saker! Tänk vad många saker värmer gott i hjärtat under en dag♥

Kramen Jenny