MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 1 december 2011

Bara 1 gång..

Tjong i medaljongen..
I morgon slår vi på stort!!!

Jag ska på LYXbehandling och bli snygg(are)!!!
HUR ofta unnar man sig något sådant?
Ja inte jag iallafall...aldrig faktiskt...
Så i morgon..dååååååå JÄKLAR!

Färga klippa slinga håret!
Plocka ,färga brynen!
Hårbottens massage!
OCH
Kroppsmassage!

Alltså jag kommer känna mig som 20 år yngre efter det!
Men det e jag väl värd?
Ja menar man fyller ju bara
40
1 gång!!!
(Så då passar det ju som bäst att få känna sig 20 år yngre,haha,just en sån dag)

Senare på kvällen ska vi  ut och äta nått gott jag å sambolito <3
Får vidare se vad kvällen ger =D!

Här hemma har julen krypit sig på..
sakta men säkert...
Grönt och plusgrader ute,
men julmys inne!!








Är alltid lite mysigt när man får sätta lite fart med julen ;)..
DURACELL mamma var det visst en vän till mig ,som kallade mig för?!! hahah

Ja ,nu ska jag fortsätta i galenskaperna!!

Pusselipuss!!

ANNA

5 kommentarer:

Anonym sa...

Juligt och fint.
Passa på och njut i massor imorgon!
Kram Syster Yster!

zockervadd sa...

Åh vad underbart att bli lite ompysslad!
DET är du verkligen värd och hoppas ni får en toktrevlig utekväll!

och GRATTIS vännen på 40-årsdagen!!!!!!Hipp Hipp HURRA för världens bästa Anna idag:-))))

Stor kraaaaam Jenny

Hemmavid sa...

Så fina bilder du visar! Det känns verkligen juligt! (dock inte ute som sagt...)

Låter helt underbart att få bli ompysslad!
Stort grattis på födelsedagen!

Kramen jenny

Hammarsbacken sa...

Vad mysigt du har det hemma! Det där med lyxbehandling lät ju inte helt fel. Jag vill också.......... Må så gott och hoppas det går bra med skola och praktik.
Kram Sonja.

Hammarsbacken sa...

Grattis i efterskott förresten och välkommen i klubben! Kram Sonja.